ثنا گلیثنا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

من و... من

عید دیدنی و عیدی های خوکشل

1392/1/17 1:33
نویسنده : فری
642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی،خوبی گلم؟الهی فدات بشممم

قربون اون تکونای نازت

ایشالا که همیشه شاد و بازیگوش باشی.امسال ما خیلی خوشبختیم چون تو هستی.

هر روز می رم سر کمدت و لباسات و نیگاه می کنم براشون ذوق می کنم.ایشالا وقتش که برسه میای و می پوشیشون.

الهی قربونت برم،مامان مادری و بابا اقبال و عمه اینا اومدن خونمون.مامان مادری برات یه شال و پاپوش بافته،قربون پاهای نازت برم.

 

یه عروسک دخملی ناز برات خریده تا باهاش بازی کنی.یه پتو خیلیییی خوشرنگ.مبارکت باشه قند عسلم.

 

راستی یادم رفت بگم،مامان مادری رفته مشهد زیارت،شما رو ه فراموش نکرده بود و برات یه کادو اورده بود.دستشون درد نکنه.

 

ناز نازیه مامان دیشب مامان جون و بابا جون و دایی هاتم اومدن خونمون.برات از جوانرود پوشک و دستمال مرطوب خریده بودن.

3y58g49r04rk7llcttu.jpg

دست همگیشون درد نکنه ایشالا.

می دونم از همه چی خبر داری.فرشته کوچولوی مامان ببخشید هنوز بابایی فرصت نکرده عکس سیسمونی رو برات بگیره بزاره.اما حتما بعد از رفتن مهمونا این کار و انجام می دیم.می بوسمت مهربون ترین دختر دنیای من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و... من می باشد