ثنا گلیثنا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

من و... من

سیسمونی قسمت اول

1392/2/11 18:02
نویسنده : فری
1,350 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم مواظب خودت باش

 

سلام امید زندگی مامان وبابا

 

قربونت برم که این روزها خیلی شیطون شدی ........ یا لگد میزنی یا سکسکه می کنی .... منم که ذوق مرگ می شم از خوشحالی ..... فدات بشم ..... خیلی دختر خوبی دارم با مامانش همکاری میکنه .....

 

از همین جا از مامان جون وبابا جون تشکر میکنم بابت سیسمونی قشنگی که تهیه کردن........دستشون درد نکنه .... ان شاءالله به سلامتی ودل خوش استفاده کنی .......

 

 

اول از کالسکه ، کریر ، صندلی ماشین و کیفت شروع می کنم.

 

 

 

اینارم خودم برات بافتم امیدوارم خوشت بیاد عشق من.

پتو،حوله،کلاه و دستکش و شالگردن

 

 

 

 

گل من اینم لباسات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تشک تعویض

کفش های نازت

جوراب

  اینم نمای کلی

 

خودت که می دونی ما فقط یه اتاق داریم،اما ایرادی نداره با هم میسازیملبخندقلب.

هنوز درست و حسابی وسایلت و نچیدیم.

تو سریه دوم جبران می کنیمچشمک.

می بوسمت ماهیه منماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شیما
18 فروردین 92 23:33
مبارکش باشه ایشالا که به سلامتی دنیا بیاد بووووووووووووووووس برای نی نی تو راهیت
مامان پارمیس
19 فروردین 92 0:15
مبارکت باشه ماهی کوچولو خیلی خوشگلنننننننننننننننننننننننن
فندق
19 فروردین 92 0:19
به به به دل خوش انشالله
ثریا
19 فروردین 92 0:20
همه چی خیلی قشنگ بود ایشالله به سلامتی استفاده کنی
نرگس
19 فروردین 92 0:43
آرینا جونم مبارکت باشه گل دختری.روی ماهتو میبوسم. دست مامانی و بابایی هم درد نکنه که انقد چیزای خوشگل برات خریدن.
sargoll
19 فروردین 92 0:52
وااااااای جیگرشو وقتی اون پیرهن قرمزش رو بپوشه و بخواد تاتی تاتی راه بره
مبارک باشه
19 فروردین 92 1:08
مبارکش باشه
به دل خوش استفاده کنه و زیر سایتون بزگ بشه

ولی عزیزم این همه لباس رو واسه چی براش خریدی انشاا.. زودی بزرگ میشه 2 روزه تنگ میشه نصفش بی استفاده میمونه
اصراف میشه دوست خوبم این پول صرف یه کاربهتر میکردی برای نی نی نازت


سلام ممنون از نظرت
اره خودمم می دونم زیاده اما چون اسپرتن اونایی که استفاده نشه رو میزارم برا نی نیه بعدی ایشالا.
مامان یلدا و سروش
19 فروردین 92 3:10
مبارک گل دختری باشه. انشاالله صحیح و سالم بیاد تو بغلت و لذت مادر شدن رو ببری
اردی پسر....فاطمه
19 فروردین 92 6:27
شکلات جونم خیلی قشنگن..به خصوص بافتنیاش.،هنرمندیا..انشاا...به سلامتی و دلخوش ازشون استفاده کنه
raha
19 فروردین 92 13:27
ان شاله بسلامتی دنیا بیاد و ازشون استفاده کنه خیلی خوشگل و نازه مبارکش باشه و دستتونم درد نکنه
مامان ارمیتا
23 تیر 92 15:31
سلام خاله جون.من امروز تونستم توی مسابقه شرکت کنم.کد عکس من 632.میشه بهم رای بدی؟بیای وبمو ببینی حتما ازم خوشت میاد.میای؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و... من می باشد