ثنا گلیثنا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

من و... من

دلتنگی...

1392/5/26 13:52
نویسنده : فری
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بعد از مدتها دلم برای وبلاگم تنگ شده بود

اومدم تا بنویسم خاطراتت رو.

دیروز داشتم فکر می کردم به اینکه دختر نازم بزرگ شده و مدرسه میره.به اینکه هم سن و سالاش وبلاگ فیس بوک دارن.پیش خودم گفتم نکنه که ثنا هم دوست داشته باشه و خدایی نکرده حسرت بخوره که چرا پدر و مادرم برای من این کارو نکردن تا خاطراتم رو برم و بخونم.

راستیتش بی خیال وبلاگ شده بودم اما وقتی دید بیشتر مامانا برای بچه هاشون وبلاگ درست کردن و از خاطرات بارداری و سختی هاش و از بدنیا اوردن بچه هاشون و مشکلات و خوشی هاش گفتن یک آن گفتم من هم باید ادامه بدم تا روزی که دختر بتونه خودش بخونه و بنویسه و خودش ادامه بده.با خوندن خاطراتش شاد بشه.

امیدوارم بتونم این کار رو انجام بدم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و... من می باشد