ثنا گلیثنا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

من و... من

حرفای بزرگونه

1391/12/9 22:58
نویسنده : فری
547 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ملوسم

امشب دلم می خواد باهات یکم بزرگونه حرف بزنم ! تو این روزا وشبهایی که من وتو،هفته بیست و هشت ازهمنفسی مونو شروع کردیم، وتو بی خبر از دغدغه های دنیا داری تو دل مامان غذاهای خوشمزه میخوری، موسیقی های قشنگ گوش میدی، برای خودت میخندی وخلاصه دور از هیاهوی دنیای ادم بزرگا واسه خودت زندگی میکنی، توی دنیا کلی خبروهیاهوست !خوب وبد! شاید خیلی ها باشن که حتی یه تیکه نونه ساده یا حتی یه لیوان اب تمیزهم برای خوردن نداشته باشن ،حتی لباسی ساده برای پوشیدن!

اما به لطف خدا ، توهمه اینا رو داری... واینا همه جای شکر و تشکر داره!شکر خدا که لطف ومهربونیش رو با دادن این همه نعمت واین مدلی شامل حالت کرده!

پس بیا از همین حالا که تودل مامانی، باهمدیگه فریاد بزنیم "خدایا شکرت! بخاطر همه نعمت هات! "

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرزانه
9 اسفند 91 13:53
خیلی زیبا بود


لطف داری گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و... من می باشد